Bunele maniere la birou– câteva sfaturi practice pentru mediul profesional
 

Cum să ne purtăm elegant în relaţia cu colegii de muncă

În mediul profesional, manierele, diplomaţia, respectul faţă de celălalt şi toleranţa sunt cele care fac diferenţa şi ne ajută nu doar să încheiem rapid afaceri de succes, ci şi să ne construim o reputaţie imbatabilă.

Mediul profesional ne aduce, zi de zi, în faţa a nenumărate provocări; capacitatea de a ne adapta şi de a păstra o relaţie armonioasă cu echipa din care facem parte, dar şi cu colaboratorii externi ne poate situa în categoria colegilor ideali sau în cea a nesuferiţilor de serviciu. La birou, reprezentăm, în egală măsură, compania în care lucrăm, dar şi propria noastră persoană. Capacitatea de a interacţiona cu ceilalţi şi de a produce o impresie plăcută şi de durată nu sunt greu de dobândit, dacă ţinem cont de câteva aspecte esenţiale.

Istoricul Monica Neaţu a scris un articol pentru Make Life Magic de la Magic FM despre bunele maniere pe care îl puteţi citi în continuare AICI

Iar din 19 noiembrie începe o nouă ediţie a atelierului Bunele maniere şi eticheta în societate

Sursa foto: magicfm.ro


Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!