LA ACEST CURS NU MAI SUNT LOCURI.
Deşi e o afirmaţie îndelung dezbătută, când vine vorba de lumea digitală în care trăim, conţinutul este rege / content is king. Iar acest conţinut ne poate ajuta să ne ducem mai departe mesajul fie că este vorba despre o opinie, un produs sau serviciu de promovat sau chiar despre brandul personal.
Conţinutul este cel care rămâne, pe care vrei să îl dai mai departe, care te provoacă, te pune pe gânduri sau te face să îţi pui întrebări.
Conţinutul este cel care te face să recunoşti un brand, un produs, un serviciu şi te convinge să le foloseşti.
Iar instrumentul pe care fiecare îl are la îndemână acum – blogul – poate face diferenţa.
Acest curs se adresează celor care au un blog şi vor să şi-l dezvolte, celor care vor să înceapă un blog, celor care îşi caută „vocea” în business sau în prezentarea personală, celor care sunt curioşi să înveţe mai multe despre scrisul cu scop #peblog.
La finalul celor 4 întâlniri, vei şti:
- Cum să faci o cercetare pentru a-ţi identifica subiectele
- Cum să gândeşti o strategie şi o politică editorială
- Cum să îţi identifici publicul căruia i te adresezi
- Care sunt formulele” pe care le poţi aplica în scris, pentru a-ţi atinge obiectivele
- Ce faci după ce ai apăsat pe butonul de publicare
Temele principale atelierului de blogging:
1. Cum fac cercetarea şi cum trasez direcţiile pentru politica editorială – pentru cine scriu? Care este „personalitatea” mea? (tone of voice)
2. De ce am nevoie de o strategie? Dar de un calendar editorial?
3. Exerciţii de scriere – arhitectura unui titlu, tipuri de conţinut şi tehnici preluate din scrierea creativă.
4. Promovare şi instrumente utile (social media) pentru a ajunge la oamenii potriviţi. Nu uităm de măsurători şi analiza felului în care ne ajută în dezvoltarea conţinutului relevant.