LA ACEST ATELIER NU MAI SUNT LOCURI.
Atelierul are loc online, live, interactiv.
Cum scrii conţinut centrat pe nevoile clienţilor/ utilizatorilor/ cititorilor?
Se vorbeşte foarte mult despre conţinut, însă puţini sunt cei care vorbesc despre context. În mediul digital, în care majoritatea produselor ni se adresează direct, contextul şi design-ul centrat pe utilizator joacă un rol important în momentul de faţă.
Probabil că aţi auzit termeni precum human-centric design, human-computer interaction, design thinking sau user experience (UX). Toţi aceşti termeni au în comun ideea de a te uita, în primul rând, la nevoile oamenilor pe care vrei să îi ajuţi (prin produsele şi serviciile tale).
Totodată, atunci când ne uităm la experienţele pe care vrem să le construim, conţinutul pe care îl dezvoltăm trebuie să fie foarte bine structurat şi implementat.
În acest atelier de content writing practic şi intens, o să înţelegem mai clar la ce se referă această concentrare pe cel pe care ni-l dorim consumator. Şi de ce e important să ştim cum vorbeşte acest consumator, ca să scriem un conţinut pe măsură.
La atelier vom explora:
- Termenii, definiţiile şi teoriile din „umbrela” UX care ne ajută să gândim un conţinut centrat pe utilizator / consumator, ţinând cont de psihologia comportamentală ce stă la baza acestui tip de gândire.
- Metode de cercetare prin care să înţelegem nevoile reale ale unui utilizator (pain points) şi cum le putem adresa în conţinut.
- Studii de caz şi exerciţii de scriere funcţională (microcopy), pentru a ne pune în „papucii” utilizatorilor / consumatorilor şi a înţelege cât impact poate avea un text, buton sau call to action.
- Modalităţile prin care conţinutul de marketing şi UX-ul se întâlnesc şi cum ajută un business.
Sunteţi gata să vă ascuţiţi curiozitatea şi să vedeţi conţinutul care vă înconjoară (în special din ecranele luminoase) cu alţi ochi? Atunci vă aştept să descoperim împreună ce pot face claritatea şi concizia pentru a crea o experienţă bună şi cum scrisul se transformă în contextul produselor şi serviciilor digitale.
Acest curs este pentru tine dacă:
– vrei să înţelegi cum se optimizează o strategie de conţinut.
– lucrezi în marketing, content, social media şi vrei să abordezi lucrurile dintr-o perspectivă centrată pe utilizator.
– eşti antreprenor şi vrei să ştii cum să îţi înţelegi publicul mai bine şi cum să construieşti mesaje pentru el.
– ai experienţă cu scrisul de business şi vrei să testezi formate noi de conţinut.
Cursul are loc online, live, pe zoom.us. Vă rugăm să ţineţi cont de data şi ora la care au loc întâlnirile, cursurile nu se înregistrează. Cu o zi înainte de data începerii, veţi primi un link cu ajutorul căruia veţi accesa cursul pe Zoom.us.
foto: pexels.com