cursul online de comunicare eficientă are loc luni 30, marţi 31 martie şi miercuri 1 aprilie, de la 19.00-21.00
În fond, procesul de comunicare presupune împărtăşirea unor idei, emoţii sau stări. Se spune că dacă vrei să vezi adevăratul caracter al unui om este necesar să-i observi comportamentul în situaţiile limită.
În perioadele de criză stările emoţionale şi sentimentele – în special cele negative – au tendinţa de a se amplifica. În criză, aproape totul se hiperbolizează. Condiţiile comunicării eficiente sunt şi mai greu de îndeplinit. Acurateţea, simplitatea, concizia rămân cerinţe sine qua non. Dar pe lângă acestea se cere înţelegerea profundă a situaţiei pe care o traversăm şi implicit cunoaşterea tehnicilor care se cer a fi folosite într-un astfel de caz.
În acest curs vom atinge o serie de subiecte ce pot fi folosite ca suport pentru realizarea procesului de comunicare eficientă în timp de criză.
Temele celor 3 întâlniri:
1. Comunicare – de la teorie la practică. Bariere în comunicare. Emoţie / empatie / elocvenţă. Para-limbajul şi interpretarea mesajului. Condiţiile comunicării eficiente.
2. Ascultarea este răbdarea exersată. Tipuri de întrebări / tipuri de răspunsuri. Comunicarea vizuală. Despre „beneficiile” crizei.
3. Inteligenţa emoţională în comunicare. Structuri de comunicare / medii de comunicare. Atitudinea şi starea de spirit în comunicarea eficientă. Tips & tricks pentru comunicarea eficientă în timp de criză.
foto: pexels.com