Curs online
Crearea de conţinut foto şi video a devenit accesibilă oricui odată cu evoluţia tehnologiei şi a reţelelor de socializare. Filtrele şi aplicaţiile integrate de editare fac posibilă crearea de efecte şi materiale video care acum ceva vreme se puteau realiza doar prin programe de montaj.
Iar reţelele de socializare au devenit platforme de difuzare a acestor materiale, unele cu adevărat creative, altele dimpotrivă. Cert este că, odată cu accesibilizarea instrumentelor creative, numărul fotografiilor şi video-urilor prelucrate şi editate a crescut exponenţial.
În paralel, prin puterea de răspândire a reţelelor de socializare acestea au devenit canale de comunicare şi marketing. În marea de materiale foto şi video, un conţinut care să placă şi care să atragă este un mixt de documentare, creativitate, consecvenţă, targetare şi planificare.
Cursul „Cum creezi conţinut care să placă pentru social media” este gândit ca un ghid practic, cu explicaţii de istorie recentă a social media.
Temele celor patru întâlniri de curs sunt:
1. Cum s-a născut social media şi cum s-au transformat platformele de socializare în pilonii de comunicare în societatea contemporană.
2. Care sunt instrumentele creative ale platformelor sociale şi cum faci storytelling în funcţie de canalul de social media
3. Ce sunt algoritmii, ce este targetarea
4. Cum îţi creezi un brand în social media, cum planifici şi gestionezi postările
Cu o zi înainte de începerea cursului, toţi cei înscrişi (taxa achitată) vor primi un link, cu ajutorul căruia să acceseze cursul şi instrucţiunile de conectare la Zoom.