Vă puteţi înscrie la cursuri folosind formularul de mai jos sau prin email la [email protected]. În perioada epidemiei de gripă, cursurile noastre au loc online, pe zoom.us.
Pentru informaţii suplimentare, sunaţi la 0735 863 845.
Se acordă certificate de participare la cursuri, pentru cei interesaţi.
Dacă nu aţi mai urmărit până acum un curs online pe Zoom.us, iată care sunt paşii pe care trebuie să-i faceţi când vă conectaţi, în funcţie de browserul pe care îl folosiţi (Google Chrome sau Mozilla Firefox).
Formular înscriere:
În perioada epidemiei de gripă, toate cursurile fundaţiei au loc online. Plata taxei de participare se poate face doar prin transfer bancar, în contul fundaţiei, menţionând numele atelierului ales şi al cursantului. După ce faceţi plata vă rugăm să ne trimiteţi o copie după OP, ca să vă includem în lista de participanţi ce vor avea acces la linkul pe care puteţi urmări cursul.
Conturile în care puteţi face plata sunt:
* Cont în lei: nr. RO02BRDE445SV93905814450
BRD-Groupe Societe Generale, Agenţia Bucureştii Noi/ SWIFT: BRDEROBU
* Cont în Euro: RO90BTRLEURCRT0345492901
BANCA TRANSILVANIA, Agentia Rosetti, SWIFT: BTRLRO22
——
INFORMAŢII despre ateliere şi modalitate de plată: Majoritatea atelierelor durează două ore, cu o pauză între prima şi a doua parte.
Pentru începerea fiecărui atelier este necesar să existe un număr minim de 10 participanţi înscrişi. Plata cursurilor se face în avans, la sediul fundaţiei: Bld Dacia, Nr 78 (harta) sau prin transfer bancar, în contul fundaţiei, menţionând numele atelierului ales: RO02BRDE445SV93905814450 deschis la banca BRD, Agenţia Bucureştii Noi, Fundaţia Calea Victoriei 2007, CIF 22498403
Rezervarea locului se realizează în momentul achitării taxei de curs.
În cazul în care nu mai puteţi participa la cursul la care v-aţi înscris, returnarea sau redirecţionarea taxei de curs se poate face dacă retragerea este anunţată cel târziu cu 3 zile lucrătoare înainte de începerea cursului.
Suma nu poate fi returnată după începerea cursului, având în vedere că atelierele sunt începute în funcţie de numărul de persoane înscrise, iar locurile pentru fiecare atelier sunt limitate.
Datele personale (e-mail şi telefon) sunt folosite doar pentru comunicarea în ceea ce priveşte cursul sau evenimentul la care v-aţi înscris (anunţare începere, anunţare amânare – în cazul în care lectorul se îmbolnăveşte sau trimitere suport de curs, dacă este cazul).
Adresa de mail poate fi folosită şi pentru anunţarea prin newsletter a unui nou curs sau eveniment în domeniul/ domeniile care vă interesează, precum şi la trimiterea newsletterului lunar cu programa fundaţiei pentru noua lună.
În cazul în care nu doriţi să primiţi newsletter-ul lunar sau anunţul unui nou curs sau eveniment, vă rugăm să scrieţi la Detalii, în formularul de înscriere.